Dünyanın Renkleri kitabını indir

Dünyanın Renkleri
Bu kitapta, dünyanın dört bir tarafına yolculuğa çıkıyoruz. Önce özgürlük sevdalısı Castro’nun ülkesi Küba’da 1 Mayıs yürüyüşüne katılıyoruz. Sonrasında Afrika’nın savanalarında safarilere çıkıp, ilkel kabilelerin hayatlarına şahitlik ediyoruz. Namib Çölü’nün tepelerine tırmanıp, Viktorya Şelalesi’ni seyre dalıyoruz. Mezoamerika’ya uzanıp, Maya ve Azteklerin sırlarının peşinde ulaştıkları medeniyet karşısında şaşırıp, efsanelerini dinliyoruz. Kıta ülkesi Avusturalya ve mutlu ada ülkesi Yeni Zelanda’yı keşfedip, Aborjinler ve Maorilerin izlerini sürüyoruz. Kâşiflerin ilgi odağı, denizcilerin korkulu rüyası gizemli Patagonya’nın derinliklerinde buzulların ihtişamı karşısında büyülenip, Orta Asya’dan göçen Yamanaların ayak izlerini takip ediyoruz. Eğer siz de hazırsanız kemerlerinizi bağlayın, uçuşa geçiyoruz!

Sevgili Nazmiye Özgün Önder’in yazmış olduğu bu kitabı çok önemsiyorum. Dünyayı tanımak isteyen ve tekerlekli sandalyede oturan, sadece hayalleri ile dünyayı dolaşan birçok insana rehberlik edecek. Ayrıca iki tane sosyal sorumluluk projesi çerçevesinde bu kitabın geliri de derneğimize bağışlanacak. Daha yeni, farklı yerler keşfedip tekrar kaleme alması dileğiyle teşekkürlerimi iletiyorum.
Semra Çetinkaya Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği Genel Başkan Yardımcısı ve Kurucusu